Η διαδικασία έχει ως εξής:

  1. Μας καλείς στο 2310906770 ή στο 2314022368 εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες το προϊόν και μας ενημερώνεις
  2. Διαλέγεις αν και με τι θέλεις να αντικαταστήσεις το επιστρεφόμενο προϊόν
  3. Μας επιστρέφεις το προϊόν που δε θέλεις στη διεύθυνση Βενιζέλου 4, 55133, Καλαμαριά φροντίζοντας να είναι συσκευασμένο με κάποιο τρόπο ώστε να μη καταστραφεί κατά τη μεταφορά, με όλα τα σχετικά συνοδευτικά έντυπα (απόδειξη λιανικής/τιμολόγιο)
  4.  Μόλις το παραλάβουμε ελέγχουμε την αρτιότητά του και προχωράμε στη αποστολή του νέου ή στην επιστροφή της αρχικής αξίας της παραγγελίας σου με τον ίδιο τρόπο που είχε γίνει η πληρωμή της.
  5. Τα μεταφορικά αποστολής του νέου αντικειμένου επιβαρύνουν τον πελάτη
  6. Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. 
    Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλώτή για την αγορά.
  7. Για όσο καιρό διαρκεί η πανδημία , δε δεχόμαστε επιστροφές με απλό ταχυδρομείο, για λόγους προστασίας του προσωπικού μας.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, βάση των συνοδευτικών παραστατικών (απόδειξη, τιμολόγιο, voucher courier).Απλά μας ειδοποιείς είτε τηλεφωνικά είτε με mail στο info@ohbaby.gr 
  • Δεν γίνονται αλλαγές χωρίς τα παραστατικά αγοράς (απόδειξη,τιμολόγιο,κάρτα αλλαγής)
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα
  • Δεν γίνοται αλλαγές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά ή εποχιακά μετά το τέλος της σεζόν
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία τους με τα καρτελάκια τους
Μπορείς επίσης να επιστρέψεις ο ίδιος το προϊόν στο show room μας και να εξαργυρώσεις επιτόπου την αλλαγή σου.
Αν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο , μη διστάσεις να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@thetoyman.gr και θα φροντίσουμε να σε βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο info@thetoyman.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2310906770 για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος ώστε να μην επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα.

Αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον  εξετασθεί και επιβεβαιωθεί το σφάλμα από τον κατασκευαστή – εισαγωγέα και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης, με προσκόμιση της συσκευασίας προϊόντος και της απόδειξης αγοράς του.

Μοναδικός αρμόδιος για τον έλεγχο και την αντικατάσταση των ελλατωματικών προϊόντων είναι αποκλειστικά ο εκάστοτε αντιπρόσωπος. Η διαδικασία περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια απαραιτήτως:

  1. Παραλαβή του ελλατωματικού προϊόντος από εμάς 
  2. Αποστολή του για έλεγχο στην αντιπροσωπεία
  3. Ενημέρωση από την αντιπροσωπεία για την επισκευή ή αντικατάστασή του.
  4. Επισκευή ή αποστολή αντικατάστασης από την αντιπροσωπεία.

Η αντικατάσταση ή η επισκευή γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την αντιπροσωπεία, δεν γίνεται από εμάς σε καμία περίπτωση.

Τα μεταφορικά επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν το TheToyman. Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σαν ελαττωματικό και διαπιστωθεί η αρτιότητα του, τα μεταφορικά και της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.